Review: Killerbody Dieet

Het zal jullie vast niet zijn ontgaan, ik ben bezig met het Killerbody Dieet. Slank worden in twaalf weken. En uiteraard hoop ik na twaalf weken mijn leefstijl in zoverre te hebben omgegooid dat ik blijf volhouden. De eerste resultaten mogen er wezen en ik ben er trots op. Het is tijd om een review met jullie te delen. Het Killerbody Dieet is bedoeld om haalbare doelen te stellen en daadwerkelijk te bereiken. Het is een overzichtelijk en goed leesbaar boek. Ik was snel door het verhaal heen en dat was wel fijn, want ik kon daardoor direct aan de slag met de voedings- en trainingsschema’s.

Haalbare doelen stellen en deze bereiken.

Zoals gezegd een overzichtelijk boek met om te beginnen het persoonlijke verhaal van Fajah Lourens. Haar persoonlijke verhaal en de foto’s motiveren om doelen te stellen. Je leert welk lichaamstype je hebt, alles over gezonde voeding en sporten. Het boek is geschikt voor een Ik-heb-na-twee-jaar-nog-steeds-zwangerschapskilo’s-moeders zoals ik, maar het boek is ook geschikt voor de meer ervaren sporters die zichzelf willen uitdagen. Tussendoor heeft Fajah handige tips voor bijvoorbeeld de vakantie.

Killerbody dieet traning Killerbodydieet tekst

Twaalf weken en drie fases

De twaalf weken zijn in drie fases verdeeld. Voor de drie fases zijn weekmenu’s, boodschappenlijstjes, lekkere recepten en trainingsschema’s opgesteld. In het boek staat ook een lijst om de gerechten in de menu’s te kunnen afwisselen voor wanneer je bijvoorbeeld iets niet lekker vindt. Het is wel belangrijk dat je naast het Killerbody Dieet ook sport. Ik streef er naar om tweemaal per week naar de sportschool te gaan. Momenteel bouw ik dit nog op nadat ik geblesseerd raakte. Nu ik het sporten weer aan het opbouwen ben merk ik dat de resultaten ook beter zijn. Mocht je trouwens geen abonnement op de sportschool hebben dan is dat geen excuus. In het boek vind je ook trainingsschema’s om thuis te sporten zonder dat je hier dure materialen voor moet aanschaffen. Met duidelijke illustraties kun je de oefeningen op de juiste manier thuis uitvoeren.

Killerbody dieet proteïnepannenkoek My Killerbody boodschappen

Killerbody Dieet

Kortom, ik ben enthousiast over het Killerbody Dieet. En voor € 20,00 kun je het boek via Bol.com morgen al in huis hebben. Het is niet makkelijk, maar met een gezonde dosis doorzettingsvermogen kom je er wel. Wie mij al een tijdje volgt weet dat ik in de afgelopen twee jaar meerdere malen ben gestart met diëten en sporten. Elke keer haakte ik na twee tot drie weken weer af. Waarom? Ik had pijntjes en ik zag niet snel genoeg resultaat in de spiegel. Nu ben ik acht weken bezig en nog steeds gemotiveerd. De kilo’s vliegen er af en ik zie resultaat in de spiegel. Mijn Killerbody is binnen handbereik.

Volg en like ons:

One thought on “Review: Killerbody Dieet